poniedziałek, 24 marca 2014

Powracam!

Witajcie kochane! (kochani jeśli jacyś jesteście)
No więc nadszedł ten dzień kiedy skończyłam the-worst-nigtmare-is-a-life i witam was na zupełnie innym opowiadaniu. Zero fikcji i fantasy. Zwyczajna, zdrowa relacja ;)
Szablon jest na razie tymczasowy iż zostanie totalnie zmieniony, gdy tylko się pojawi, idealnie będzie odzwierciedlał historię, którą mam do opowiedzenia.
Mam nadzieję, że będziecie ze mną od początku do końca i będziecie mnie wspierać komentarzami i obserwowaniem ;)
Serdecznie zapraszam i z góry dziękuję!

2 komentarze:

  1. Jestem! :D Już masz pierwszą czytelniczkę. :) Nie mogę się doczekać kiedy zaczniesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://riding-through-the-storm.blogspot.com/
      Zapraszam na mojego nowego bloga! :D Co prawda, jeszcze nie ma żadnego rozdziału, ale już niebawem powinno się coś pojawić :)

      Usuń